Det här med att packa...

2009-08-06 @ 23:45:45
Blä vad tråkigt det är när man tror att det ska gå lätt att packa och så gör det inte det. Under den här senaste månaden har jag på något konstigt sätt lyckats pracka på mig själv en massa saker. Kläderna som jag reste hit med är plötsligt fler(!) än de var förut (utan att jag gjort ngt..) Sen att det är annat som tillkommit, men jag har större väska också. Haha suck. Mamma fick tillslut hjälpa mig, men jag kommer få ha en större kasse med mig vid sidan om också.

Imorgon går tåget ner till Malmö vid 11.20. Har haft jätteskönt här hemma, men känns ändå bra att få komma in i vanliga rutiner innan skolan börjar sen igen.

Dagen har vi njutit av nere vid stranden. Sen blev det en kvällsrunda på 9 hål. Gick inte bra och dessutom vrickade jag högerfoten i en nerförsbacke och den har inte slutat göra ont :( Minns inte nr jag senast gjorde det, var riktigt längesen.

Nu ska jag sova för att orka upp och packa det sista och sedan duscha imorgon. Hör nog kanske av mig på tåget sen.
Ha de!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0