2 år som bloggare den 10e augusti!

2009-08-16 @ 18:51:31
Men hörni, jag har ju glömt att "fira" mina 2 år som bloggare!

Jag minns fortfarande det första inlägget som jag skrev kvällen innan jag flyttade hit ner. I början var det mycket fokus på att mest berätta om mina dagar för de som var kvar hemma under tiden jag var här. Men ju mer jag skrivit desto mer gillar jag det och tycker jag har förändrat mitt sett att skriva till det bättre också, det är skönt att skriva av sig och kunna gå tillbaka och minnas sina dagar som jag annars skulle ha glömt.

Varje dag är viktig och har betydelse i ens liv så varför inte kunna minnas dem?

Ni som läser har blivit fler och fler under tiden som gått och det tycker jag bara är roligt och jag hoppas att ni trivs härinne. Kommentarsfältet finns till för både ris och ros!

Och nu när jag äntligen har en normalt fungerande dator som man snabbt kan gå in och skriva på är min förhoppning att jag ska kunna få ut lite mer i text av allt som ploppar upp i tankar och känslor under min dagar framöver.

Häng med vet ja och tack för att ni vill ta del av mitt liv, jag känner mig hedrad!  ♥

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0