Våren är här!!

2009-04-02 @ 18:35:03
Nu struntar jag i alla möjligtvis kommande aprilväder, idag är våren och värmen här!!

Haft en underbar dag med träning i värme och solsken vilket resulterade i bra chipning och puttning. Efter det var det tillbaka till skolan och en del lektioner bla. omprov i matte, vilket inte gick bra. Men men, klarar mig.

Hemma igen har jag tvättat och hängt upp den och ätit middag. Nu kan man säga att jag har lov, med tanke på att vi har en liknande idrottsdag i skolan imorgon, så inga vanliga lektioner. Men däremot har vi SOK:s fystester, haha det lär ju gå bra...

Nu vill jag ut i solen, men vet inte om jag kommer dit. Vore trevligt med sällskap! =)

Aprilmånad är säkert för många och även för mig en födelsedagsmånad. I stort sett alla dagar är fyllda.
Idag är det underbara Kjell som fyller år! Grattis och hoppas kvällen blir trevlig!!♥

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0