Tisdagskvällen är här

2009-04-07 @ 18:54:14
Hejsan!

Idag har jag haft en härlig dag. Började med att jag åkte ut till banan till tolv för träning som gick helt okej. Sving, chip och puttning. Sedan åt jag en god lunch och efter det pratade jag en del med Bengt. Vid tre tog jag mig hemåt och tog det lugnt en stund. Sen cyklade jag och handlade veckans mat och är nu hemma igen.

Ska strax diska undan och börja laga mat. Idag blir det lugn hemmakväll. Imorgon ska jag plugga och tvätta.

Fresten hittade jag precis en perfekt sida www.matlycka.se heter den. De levererar ut mat veckovis, beroende på hur många man är i hushållet till ett mycket bra pris. Man får allt man behöver för fem middagar och recept och allt, super!
Jag hoppas att de kör ut här i Malmö! Får se vad beställningen säger.

Men nu ska jag laga mat..
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0