Supernöjd!!

2009-04-24 @ 00:19:35
Hej på er!

Har blivit dåligt med inlägg, men jag mår så konstgt och glömmer bort saker och ting, vill att det ska vara borta. Känns som jag skulle behöva sova ut så tror därför det blir hemma imorgon, ändå inga stora saker som händer. Och så kan jag förbereda mig för en superhärlig helg, med start imorgon!

Vet ni, det e bara 2 dagar kvar nuuuu!!! (en enligt klockan)Helt sjukt, förstår det inte!! :-)

Idag har jag skruvat klart min lådor, kan hur man gör det nu utantill. Så är det någon som behöver hjälp med MALM-seriens små byråer ka jag hjälpa till! ;-) Sen så har jag också röjt undan och städat. Är iaf jättenöjd med inredningen nu, ska bara fixas lite småsaker...känns hemtrevligt. Och nu så har jag väldigt organiserade lådor,så allt är praktiskt också!

Haft en lektion idag också, religion, kändes onödigt för att åka till skolan för en lektion men iaf. Tvättat har jag också gjort och ätit egen pastasallad. Hunnit med en del!

Bilder ska det komma också!
Kommentarer
Postat av: Lisa

GRATTIS på 18-årsdagen!

2009-04-24 @ 08:55:07
Postat av: Joanna svarar

Tack så här dagen före :) Jag var för kryptisk när jag skrev en dag, det var för att klockan var över tolv =) Men tack så jättemycket!! :D

2009-04-24 @ 09:56:01

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0