Påsklovet är hääär!

2009-04-03 @ 15:09:39
Hejsan alla glada!

Våren är här, värmen är här och lovet är här!! Kan det bli bättre?

Under dagen har vi varit placerade på Kockums för en träningsläradag. Fått lära oss tejpa fötter, skivstångsträning, idrottsmekanism och gjort tre av momenteni SOK:s fystester. Dagen har varit bra tycker jag, skönt och göra något annat än bara skolbänken. Brutalbänken gjorde jag tio stycken av med ingen magträning på länge, och var då inte bland de sämre. Haha! Sedan fnns det ju ruskiga exempel, en av våra simhoppare gjorde 41 stycken!! Sjukt! Kul om jag börjar träna magen nu och ser vad jag klarar av inom en viss period igen.
Chinsen var omöjliga och dipsen klarade jag en.

Har för övrigt tydligen väldigt rörlig kropp, körde benböj med skivstång, vilket inte var några problem alls och Jimmy påpekade min rörlighet. Haha inte helt borta inte. Liite kul var det att jag var bättre än golfkillarna i klassen på det mesta ;)

Nu har jag cyklat hem och ska ta en dusch, sedan ska jag nog äta och sen tror jag att jag ska ta mig en promenad ner på stan  och så få vi se hur långt jag orkar gå, måste ta mig ner till Limhamnsfältet för ikväll ska jag passa barn.

Ha de gött!

För övrigt har ProCivitas blivit utnämd till Sveriges 3:e bästa arbetsplats i veckan och det i konkurrens med alla företag!! Det ni, det är svårslaget!! Ingen annan skola e nära!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0