Om ungefär 3,5 timme...

2009-04-25 @ 02:23:00
Idag är det den 25:e april 2009! Det innebär att jag bli 18 år!!! Tjohooo! Om ungefär 3,5 timme föddes jag för arton år sedan, (05.55 typ) varför vänta en hel dag, när man kan njuta av den?!

Dagen igår/idag (fredag) har varit jättebra.Jag tog mig ner på stan och hittade örhängen till Carro, reakofta till mig, en bikini och ett par solglasögon (de nya gick sönder :S) till mycket övekommliga priser, me happy!
För övrigt bar jag tights, linne och kofta idag i det drygt 20 gradiga solskenet!

Efer detta gick jag och handlade det sista för födelsedagsmiddagen och tog mig hem och fixade mig innan Carros 18-års fest väntade! Mycket trevligt hade vi det, me njag var trött vid elva, haha! Inte normalt för en som är nattmänniska. Blev grattad vid tolvslget av folket där också. Nu har jag varit hemma en timme och är inte piggare, så ska gå och sova nu innan härlig dag väntar med först Marias stora familj!

Kommentarer
Postat av: Christer B

Grattis Joanna. Ha en bra dag i solen.

2009-04-25 @ 07:22:54

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0