Oj, jag somnade visst!

2009-04-04 @ 20:23:37
Lördagslappt här hos mig, ätit god middag och lyssnar på musik. Anlednigen: träningsverk. Orkar inte med kroppen. Ha!

Idag gick jag upp och tog mig ut till golfbanan vid halv elva. Checkade av lite saker inför måndag då jag ska jobba och fick mig en liten pratstund med folket, trevligt. Sen gick jag ut i det underbara vädret och försökte träna lite. Men när man har ont i muskler man är beroende av, är det svårt att få till bra teknik. Haha!

Efter det planerade jag att åka hem och sedan gå ner på stan en sväng. Men när jag kom hem vid halv tre gick jag och la mig och skulle vila lite...och somnade visst. Sov av och till i tre timmar, ngn som behövde sömn?! Så den evetuella shoppingen får bli imorgon =) Behöver verkligen ett par solglasögon!

Nu ska jag slappa vidare här!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0