Nu har jag "sovit" ut..

2009-04-24 @ 10:11:47
Jag trodde att om jag vste att jag skulle kunna få sova, så skulle det fungera. Men det spelar tydligen ingen roll för jag vaknar vid nio som vanligt. Men jag känner mig pigg, så det får vara.
Idag ska jag förtränga min förkylning, vill inte bry mig om den!

Nu ska jag gå upp med mina gamla hurtsar på vinden, diska och sedan ta en dusch och göra mig i ordning. För sen måste jag ner på stan för att fixa present till Caroline och edan handla det sista inför morgonkvällens middag.

Imorgon smäller det!!!


Liten, ska bli stor!
Kommentarer
Postat av: mamma

SÖTNOS!!

2009-04-24 @ 11:27:45
Postat av: carro

Grattis på 18års dagen! Nu är du ju stora damen ju! ;)

kram på dig

2009-04-24 @ 13:09:37
URL: http://caroliten.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0