Några timmar senare

2009-04-01 @ 21:21:18

Hejsan!

Idag har jag spenderat fyra timmar av det här dygnet sittandes på en stol i aulan för att skriva Nationella i svenska. Hoppas på att det gick bra, skulle skriva en krönika om hur jag upplevt att jag blivit positivt påverkad av en viss film, jag valde självklart Australia och sedan skulle man också diskutera skenerellt kring filmers påverkan på oss människor. Väldigt intressant faktiskt och hoppas att det blev bra. Det ända jag egentligen är orolig för är hur lik en krönika den blev...

Så med ond gump (reflektera över användning av skånskt ord!)var det skönt att komma ut därifrån för någon timmes break innan estetiska. Idag körde vi i stort sett alla scener efter varandra och det funkade bra. Trevligt efteråt hade vi också med snack och pizza =)

Väl hemma har jag tagit det lugnt och lagat god köttfärssås och pasta. Borde nog kolla lite på omöjliga matten inför imorgon, lär inte gå så bra...men nu är det Grey´s och tidig kväll!

Imorgon väntar träning och förhoppningsvis en helt solig dag (tog cykeln imorse för regnet, men sen blev det sol), med en trevlig kväll får vi hoppas på...

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0