Måndag igen

2009-04-27 @ 22:22:53
Ja nu är ja tillbaka i friskt tillstånd, sånär som på näsan iaf. Skönt. Men totalt omotiverad till allt.

Hade träning i solen imorse i alla fall, vilket gick väldigt bra. Vi  hade putträning och tävling, vilket jag slog killarna i förutom Gustav, med ett slag, men det hade varit pinsamt om han blivit slagen av lilla mig, med tanke på att han typ har scratch och jag varit sjuk i två veckor. ;) Men kul var det och Peter som precis givit mig nya tekniktips var nog ganska förvånad, haha! Egen chipträning också som gick hel okej.

Tillbaka till skolan för bla. mattelektion som fick mig och tappa motivationen ännu mer, när jag inser att nationella är om två veckor och det är inte direkt lätt och jag måste klara godkänt. Suck. Men sitter här och känner att, jaja jag kan göra om den kursen i trean. Och det märkliga är att jag inte känner ångest!?

Efter skolan tog jag mig hem i solen ör att ta tag i sista disken och kolla igenom engelskan inför nationella imorgon. Sen har jag tagit det lugnt och känner mig trött nu.

Någon att sjunka ihop i soffan med hade varit skönt!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0