Jobbdag

2009-04-06 @ 23:27:34
Hejsan!

Idag har jag inte mycket inspirationskällor att ta ifån. Stått inne i shopen hela dagen och har förvisso träffat trevligt folk, men man "vidgar inte direkt vyerna" precis ;-). Väl hemma igen har jag slappat och ätit. Imorgon återkomer jag med ny inspiration =)

Nu är det sängen.

Jo visst ja! En sak som stör mig otroligt mkt nu för tiden där ute, folk i vuxen ålder kan inte skilja på sak och person och har stora svårigheter med att försöka dölja det här för "medbrottslingar". Sådant stör en snart 18-årig mogen tjej otroligt  mkt! Att man är mer mogen en en hop av medelålderskrismän som satt sina alldeles enormt förstora egon (och en del annat) i en styrelse, som sägs ska representera en hel klubbs medlemmar. De är **"##¤&% sjukt!

Sov gott!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0