Högt tempo!

2009-04-22 @ 23:21:10
Hejsan.

Får bli snabbt, ska sova. Men dagen har varit bra. Matten gick inte bra, som väntat, men jag orkar inte kommer ju omprov. Estetiska flöt på väldigt bra, körde igenom hela och efter det to jag mig ut till IKEA och mötte Maria och barnen. Vi åt oh sedan gick jag loss på mina planerade köp! Riktigt nöjd!

Köpt fyra små vita byråer som ska fungera som TV-möbel, klädförvaring och lite avlastningsbord, kommer bli perfekt!
Har skruvat ihop två nu ikväll. Sen blev det också fyra soffkuddar och örngott med gröna influenser. Passar in i mitt färgtema. Blev även två mörkbruna mindre korgar och en diskborste! ;)

Nu e jag jättetrött, trotts nio timmars sömn inatt. Men blir så när man inte är frisk, faschineras av hur förkyld man kan vara i näsan!

Men nu blir det sängen, måste träna imorgon. Kommer nog inte orka men måste ta mig dit, inte tränat på dryga veckan!
Sov gott!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0