Hittar ljusglimtar

2009-04-21 @ 23:52:43
Hejsan!

Har inte så mycket intressant att skriva, ingen direkt inspiration. Har gått i skolan som vanligt, tröttare och mer förkyld dock. Det ger inte direkt så mycket inspiration.

Jag handlade, kom hem, somnade, vaknade uppoc pptäckte attjg missat min träning, oops! Jaja, had ng inte blivit så bra iaf. Men jag åt middag, kollat lite på matten och städat lite. Så något vettigt har jag gjort idag.

Men jag kan se framemot morgon kväll, då får IKEA se upp! Joanna ska gå loss på det hon tycker om, nämligen inredning! Äntligen ny TV-möbel, som även fungerar som klädförvaring, avlastningsbänk och i framtiden en hallbänk?! Snacka om att man ser flera möjligheter ur en liten lådhurts!

Sov så gott!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0