Hemma-hemma!

2009-04-17 @ 22:44:49
Nu e jag hemma på lilla ön!

Dagens skola var ganska kort och smärtfri och sedan gick jag och natha upp på stan för att fixa lite saker. Vid halvtre var jag hemma och packade ihop och fixade och tog mig sedan till flygplatsen.

Och nu sitter jag hemma och har ätit och pratat och känner mig trött. Så ska gå och lägga mig nu, eftersom dagen imorgn kommer bli myckt trevlig, men ganska lång. Ska bli intressant och ha en extra födelsdag i år och jätteglad att ni som kommer gör det så att jag får träffa er!! Som Petssons findus som firar flera gånger om året ;-)

Vet inte hur aktiv jag är imorgon här, men annars får ni ha en jättebra dag! Och grattis på stora dagen Rebecca som fyller gammalt imorgon!!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0