Helgen är här

2009-04-17 @ 08:01:34

Hej på er!

Gårdagen börjde jag må mycket bättre på, äntligen. Försökte plugga dock men inga idéer kom fram. Riktigt jobbigt. Så nu måste jag komponera ihop arbetet under helgen.

Idag är det fredag! Vilket innebär min första riktiga skoldag den här veckan, mkt märkligt. Efter det ska jag upp en snabbis på stan och fixa en del grejer för att sedan ta mig hem och packa ihop, för att ta flygbussen vid halv fem.

Solen skiner och jag känner energin flöda!! Ha en härlig dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HEj på dig! Hur är det med dig? Har du haft ditt påsklov eller är det nästa vecka? Minns nämligen inte att du har nämnt att du haft det

2009-04-17 @ 10:46:50
URL: http://jennifena.bloggsida.se
Postat av: Joanna svarar

Jodu allt e bra här, sitter på ljusterö nu. Hade lov hela förra veckan :)Hoppas allt e bra med dig! Synd att vi inte ses imorgon!

2009-04-17 @ 22:40:30

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0