Härlig söndag

2009-04-05 @ 22:27:51

Hej på er!

Här har jag haft en skön dag. Började med en dusch och lite tidig lunch. Sedan tog jag cykeln ner på stan för att ta mig en titt.

Och efter lite undersökningar slutade det med att jag kom hem med två par skor, solglasögön, ljus, blomdekorationer och hann bli kär i ett, för dagen för dyra skor...men alldeldes..alldeles..underbara! Allt detta under femhundralappen, passar en students plånbok utmärkt. Mycket nöjd! Men är inte skorna snygga som jag kärade ner mig i, men 500 var inte mitt hjärta stort nog för...!!!

Efter det har jag tagit det lugnt ätit god middag och känner tyvärr ångest för mitt naturarbete jag måste skriva under veckan. Det bästa vore om jag gjorde klart det så snart som möjligt så att jag kan släppa det och njuta av lovet Men vi talar ju om mig här...

Imorgon hittar ni mig i shopen på Malmö Burlöv, från 9-18.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0