Förkylda jag..

2009-04-20 @ 19:46:39
Hej på er!

Ledsen för att det inte blev något igår, men så fort jag kom hem tog jag tag i mitt naturarbete. Blev inte alls nöjd faktiskt så kan nog inte vänta mig så mycket. Är bara så less på vissa av mina ämnen, har verkligen ingen lust och göra något i dem. Vill ha sommarlov!

Istället för halsont har jag blivit förkyld i helgen, kunde jag inte haft det samtidigt? Så imorse när jag vaknade var jag inte alls speciellt pigg, så jag hoppade träningen. Dagen i skolan var okej, matten måste jag fixa på onsdag annars är den tydligen i farozonen(?).

Men men solen har i alla fall lyst och just nu sitter jag med näsdukar i högsta hugg och försöker lösa lite bildproblem. Ska försöka få ihop bilderna fån helgen och sedan läsa lite engelska!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0