Fastnar i halsen

2009-04-15 @ 23:27:06
Hej på er!

Önskar jag kunde säga att det var bättre, kändes så förut idag, men nu känn det lika som innan, suck.
Estetiska var roligt som vanligt! Fick nästan en gråtattack av skrattet när vi övade slutscenen idag, haha riktigt roligt, men det kommer bli super!

Samtidigt var det jobbigt för det gjorde ont i halsen och skrattet och prat fastnande nästan typ, men men. Mycket härligt att se Nathalie igen som hållts sig i Polen på träingsläger alldeles för länge!

När jag kom hem har jag tagit det lugnt och planerat in lite för min riktiga födelsedag. Ska trycka in lite kompisar här för bla. plockmat. Men vad är bra plockmat!!?? ;-)

Grey'skväll har det också varit o snart ska jag sova, efter SATC.


Glad iaf!! :D
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0