Det e sommar!

2009-04-29 @ 22:10:41
I alla fall idag!! Underbart väder o säkert 30 grader i solen. Killarna som spelat rugby hela dagen hade värsta bonnabrännan haha.

Själv hade jag en lugn förmiddag som började med lite solning såklart. Sen tog jag mig till skolan för matte, rätskunskapsprov som jag nog klarade och rolig estetiska!!

Det börjar verkligen närma sig nu och i helgen är det repetintioner som gäller! Som det ser ut nu så spelar jag på måndag förmiddag v.20, båda föreställningarna tisdag och torsdag kväll. Så 4 av 8, så får vi se om Philippa känner att hon orkar också, har lite hasproblem stackarn. Annars kommer jag nog också ha någon liten roll i de andra föreställningarna. Så det kommer bli en fullspäckad vecka, men förmodligen otroligt rolig! Om man bortser från nationella i matte förstås!

Väl hemma igen har jag ätit god kyckling och tagit det lugnt. Fönstret har stått öppet med härlig frisk luft utan att kyla ner länge nu! Imorgon blir det spel på korthålsbanan och sedan vanlig dag. På kvällen blir det nog härlig grillning å bo01 för att fira Valborg!

Världens härligaste tjej och bästa vän ska se mig göra teaterdebut, haha hon får stå ut med många nya revolter i mitt liv!!
Tur att hon är så bra! ♥
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0