2009.04.25 - dagen efter

2009-04-26 @ 17:16:59
Hej på er!

Jag hade höga tankar om bloggandet igår, men det gick inte så bra. Däremot var allt annat jättebra!

Jag hade härligt sällskap under dagen av Maria och stora familjen. Vi åt god mat och jag blev firad med jättegod tårta och fina presenter! Dagen till ära hade jag bestämt mig för att jag äntligen skulle gå i kjol och topp, i värmen. Det gjorde jag men när vi kom ner till Skivarp blåste det så pass att det blev väldigt kallt. Så legingsen, tröjan och en extra tjock kofta åkte på :). Tack så jättemycket för dagen Ulla och Björn och för fotona!

VId fem var jag hemma och då började förberedelserna. Emma och Carro kom vid halv åtta och då var jag nästan klar med kycklingen och couscousen som var huvudrätten. Efter jag vet inte vad som blev fel, kom iaf killarna en timme senare följt av Natha och Beccs. Huvudsaken att de kom och vi underhöll oss med champagne och jordgubbar under tiden :). Maten enligt mig blev okej bara, tack vare att det inte var riktigt så varmt som jag ville. Men vi hade trevligt och jag fick fina presenter, även om jag inte riktigt vet hur laglig blombuketten jag fick av Jack och Philip var..men fin var den!!

När vi ätit mat och glass till efterrätt och jag hade fått födelsedagssång efter att de äntligen valt :), fortsatte vi ha trevligt fram tills tolv tiden då vi tjejer drog till Crown, för några timmars riktigt rolig dans. Bra musik var det, efter att jag inte haft så höga förväntningar, så var vi riktigt nöjda.

Hade alltså en riktigt härlig födelsedag, tack för alla fina hälsningar jag fått också!!



Under dagen, så jag såg ut  med vit kjol på dagen och på kvällen blev det svart top och jeanstights, fördrinken och sen blommorna av killarna!

Kommentarer
Postat av: isabelle

amen joanna! jag bor 3km från skivarp - i abbekås ;)

vem känner du där?

2009-04-27 @ 07:05:42
URL: http://santarosavalley.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0