Vilken lättnad!

2008-09-29 @ 22:34:40
Dagen har precis blivit bätte! Började lite halvtrött med träning imorse. Chip och putt, ingen direkt känsla, förrens på slutet.

Efter det var det skola ooch skolfotografering, dagens undandtag, blev helt sjukt dåligt. Kännde mig helt onaturlig. Blir nog ett hål i porträttfotona i år. Men men.

Efter det var det matte, följt av engelska På matten idag satt man som ett litet frågetecken igen, känner att detta går i perioder. Hade vi haft prov idag, hade jag varit körd. engelskan gick bra, och det är här det positiva börjar.

FIck tillbaka debattartikel om att man skulle sluta äta skräpmat. Jag var helt säker på ett IG, då jag inte alls kände mig nöjd och hade typ hafsat ihop den på en halvtimme. Men, fick tillbaka den med kommentaren att jag skrivit ett bra arbete, väldigt lite fel etc. men att den var lite för kort, och det hade jag ju redan förstått. Så fick ett G/VG trots det och det känns riktigt bra. Hade jag då skrivit längre hade det förmodligen blivit ett MVG, och det är skönt att jag faktiskt kan.

Efter skolan var jag med min Nathalie, tog det lugnt och såg på film. Nu är jag hemma och har precis öppnat upp intranätet och möttes av ett stort MVG! Fick det på inlämningen av ideologierna, och det ska jag säga, var riktigt skönt! Ytterligare ett arbete jag kännde att jag inte gjort fullt ut! Härligt att man verkar ha någon slags talang ändå. ;)

Nu ska jag plugga lite engelskaglosor och se idol.
Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, det är skönt att fler ser att du klarar det bra och att du kanske är lite för kritisk ibland..samtidigt är det väl en bra sporre så länge det inte går till överdrift och stressar dig. Grattis gumman! Det är dig väl unt!!

Pussar. Och kanske får man höra vad du tycker om paketinnehållet imorgon..??!

2008-09-29 @ 22:48:08

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0