Utgång på g

2008-09-26 @ 15:07:26

Ojoj! Bloggen får komma emellan aktiviteter idag. Hinner inte mer. Nu är skolan klar och jag är hemma och mellanlandar. Inga direkta nyheter ifrån skolan...lämnade in en idrottspsykologiuppgift om målsättning som jag blev nöjd med tror jag. Pratade om Feminism i på samhället, vill ni ha jämnställdhet?

Vid två var det slut, stack upp med Natha på stan kolla efter lite kläder och nu är jag här. Ska ta en powernap på en kvart, för att sedan plocka ihop alla(!) kläder som jag ska ta med mig till Nthalie, ni vet klädproblem...
Efter det är det träning som gäller vid fyra till fem, hem hämta packning och sedan till Nathalie!

Väl där ska vi ses ett gäng som sedan ska till Luftkastellet ikväll! Den officiella insparken! Ett  dansställe. Ska blir jätteroligt! Som ni förstår blir bloggen lite lidande, men lovar att uppdatera imorgon och vem vet, lite bilder kanske slinker in också, den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: isabelle

luftkastellet med skolan?

som jubiléet förra året?

2008-09-29 @ 14:42:53
URL: http://santarosavalley.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0