Tröttheten blev för mycket

2008-09-23 @ 17:36:31
Idag har jag varit riktigt trött, hade lätt somnatsittande på stolen i skolan om jag fått. Lämnade in mitt samhällsarbete idag, men var tyvärr inte jättenöjd. Känndes som jag kunnat gjort bättre.
Efter skolan tog jag och Nathalie en fika på stan. Blev lite snack om att bland annat hitta på något i helgen, men vi får se..Nu skulle jag egentligen ha tränat, men hela jag är en zoombie så hoppar det och tar det lugnt och somnar antagligen tidigt istället. Kan träna en timme xtra imorgon bitti i stället. märker att dettta inlägg även bleven smula konstigt, men skyller på tröttheten.

Nu blir the OTH och Gossip Girl, kom nya avsnitt idag.



En söt Nathalie                                                    Min kanelbulle
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0