En väldigt chill lördag

2008-09-21 @ 01:11:38

Idag har lördagen varit sådär lugn, som kanske inte alltid är planerat, men som i alla fall jag ändå såhär efteråt tycker är riktigt skönt. Att inte göra någonting och typ sitta framför datorn eller tvn och bara titta på en massa saker, man aldrig annars hinner/gör.

Gjorde i alla fall klart naturkunskapen, men skippade samhällen. Får sätta igång med det imorgon, söndagar passar ändå mycket bättre till pluggande tycker jag.

Har nu på kvällen suttit och skrattat åt komikerna på Extra Extra och fixat min naglar, vilket var välbehövligt. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon ska jag nämligen spendera förmiddagen med att gå i skogen (?), hihi.  Ska följa med Maria och barnen och promenera, grilla och spela brännboll, kan vara roligt med lite miljöombyte. Ni får se bilder sen.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0