En rolig gårdagskväll!

2008-09-27 @ 15:29:51
Gårdagen blev riktigt lyckad! Åkte hem till Natha och vi fixade oss i ordning. Sedan gick vi till en annan kompis och slöt upp med de andra. Hade rikitigt roligt. Vid jag tror halv tolv, åkte vi till Luftkastellet och dansade! Hade jätteroligt och dansade typ oavbrutet, vilket känns i kroppen och fötterna idag. =)

Idag blev vi väckta vid ett, vi som tänkt att vi skulle vakna vid tolv, haha! Men men. jag kan inte direkt säga att jag känner mig på topp, men det spela ingen roll. Sitter just nu och tiittar på Greys Anatomy ,säsongsstarten.

Vet inte om jag skriver mer idag, så ni får ha en rolig lördag!


Såhär såg jag ut, tyvärr blev det inte så mkt andra bilder.
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0