En klassisk måndag

2008-09-22 @ 19:36:20
...ja att det är måndag idag, var inte så jättelockande imorse. Sängen såg väldigt inbjudande ut när jag klivit ut på det iskalla golvet. Duschen fick agera väckarklocka. Började dagen med träning. Eftersom jag inte tränat i helgen blev det puttning och sving. Puttningen gick väldigt bra. Satte ett litet rekord idag i en puttövning och svingen funkade så pass bra att vi började jobba med lite nya detaljer.
Sedan var det raka spåret till skolan och en för en gång skull kort matkö. Nturkunskapsredovisningen tror jag gick bra det känndes som det i alla fall.

Matten var också ganska lätt idag, men med tanke på att det är ett antal till olika utträkningssätt vi ksa kunna är jag nog lost på onsdag igen.
Sedan kom väl bakslaget på dagen...skulle skriva en argumentationsartikel i engelskan om fetma och blev inte nöjd alls. Får hoppas på ett godkänt och ligga i resten av året.

När lektionerna var klara satt jag och Nathalie kvar och hjälptes åt med Samhällen. Nu ska jag bara avsluta det här hemma.

Hoppas ni har haft en bra start på veckan! Snart kommer TO-DO listan upp
Kommentarer
Postat av: Mamma

Så härlig din nya blogg känns! Liksom piggare och gladare på något sett! Kul också att det går bra för dig att svara på inlägg det blir liksom lite mera liv då..alla härliga bilder från i söndags!! Vilken höjdardag ni verkade ha. Så skönt att du har "din" familj där nere nära!

Har posat pkt idag, lite besviken blir du nog av att inte hitta kjolen däe men den är på g iallafall. Vill du ha den före jul eller?? hi hi

Älskar dig min finaste Joanna. Puss puss

2008-09-22 @ 20:23:48

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0