En fullspäckad fredag

2008-09-19 @ 21:26:40

Idag började dagen med, att jag inte riktigt ville gå upp. Kändes som jag lätt kunnat sova några timmar till. Men drog mig in i duschen och var då tvungen att vakna till.
Skolan började redan vid åtta, men var tack vare en del inställda lektioner slut redan vid elva. Satt kvar till ett med lite naturkunskap.

Hade väl egentligen tänkt sitta kvar en stund till, men Nathalie med sin övetalningsförmåga fick med mig upp på stan. Där krängde vi i oss kladdkaka och morotskaka, från espresso house. Många kalorier på en gång, men har man vila så har man! Hann med att prata en massa också. Efter det gick vi runt på stan en stund och hittade bland annat heliumballonger, vilket Nathalie aldrig(!) provat förut och provade fairtrade cola vilket var sådär, vi är lättroade helt enkelt.

Vid halv fyra cyklade jag ut till banan för spelträning. Vi skulle ner i minst en bunker på varje hål. Spelet var inte så anmärkningsvärt. Märkte att jag var ritkigt trött i kroppen , trots att jag inte känner mig hängig längre.

Och nu är jag hemma och har ätit lite och tittat på TV och surfat runt. Känner mig inte så sugen på att göra någonting, eller är rättare sagt för lat. Så skippar utgången till Nathalie.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0