Äntligen!

2008-09-23 @ 22:02:28
Nu har jag inte gjort någonting. Suttit och kollat på One tree hill och Gossip girl. Pratat med lite familj och kompisar. Kändes riktigt skönt att inte göra någonting och veta att jag kunnde det. Nu ser jag fram emot många timmars sömn! Har de två senaste dagarna varit dåligt med just det och det känns kan jag säga.  Ursäktar att inläggen inte varit direkt intressanta idag!
SÅ nu tror jag att jag ska skynda mig att bädda.

Vi hörs imorgon!




Det här ser ut och vara en riktig skönhetssömn, hoppas att jag upplever det inatt!
Kommentarer
Postat av: mamma

Inte riktigt lika söt som du alltid varit!..men lite!

Jag tror du kommer att sova SÅÅÅÅÅ gott! Jag med!

Natt gott. Pussar o kramar

2008-09-23 @ 23:38:47

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0