Anna, lätt en idol

2008-09-24 @ 23:52:02

Estetiska verksamheten var jätterolig, tror det kommer bli superroligt fatksikt! Nu är det bestämt att vi ska sätta upp De tre musketörerna,verkar vara en väldigt bra pjäs och för er som sett disneyfilmen, är den inte alls så.

Sedan var skolan slut och jag åkte hem. Hade tänkt att jag skulle handla, men tar det imorgon istället. Har tagit det lugnt och bla sett Idol. Om ni missade Anna Bergendaghl har ni verkligen missat något! Hon är sjuuukt bra och även om hon inte går så långt nu, vilket jag tror hon gör kommer hon lätt bli en stoor stjärna och förmodligen briljera utomlands. Helt otrolig, gå in kolla in klipp på tv4 om ni missat det.

Nu ska jag diska och sedan hoppa i säng.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0