Å jag blir så lack!

2008-09-25 @ 23:27:14

Varför har vårt samhälle blivit så elektronikinriktat?! Okej om saker och ting alltid funkar, men det går verkligen åt skogen när de inte gör det. Detta har hänt mig. Min dator har helt plötsligt bestämt sig för att sega ihop, dokument går inte att öppna och ladda ner och hit och dit! Åå så mkt energi går åt till skitsaker!
Så nu får jag göra klart de sista läxorna, trots att jag tänkt göra de mkt tidigare,tack vare att det viktigaste inte fungerar  när det måste.

Aja. Dagen började med träning. Korta wedgar, gickbra. Skolan följde upp med en svenskalektion i ren litteraturanda, en något flummig men alltid lika rolig historialektion och sist men verkligen inte minst religionslektionen, som verkligen kräver att man lyssnar om man ska förstå och hinna anteckna.

Förutom det fick vi våra träningakläder idag, eller jag fick halva, får resten nästa vecka. Alla idrottare på skolan fick shorts, mjukisbyxor, tunn långärmad och en tjockare tröja. Visar när jag fått allt. Men är jättesnygga, med procivitasmärke och kläderna är puma. Så nu kan vi göra ännu mera reklam!

Efter skolan handlade jag mat, som jag är tacksam att jag fick hem, efter att ha varit lite vågad i mitt packande, men det gick. Lagade tandorikyckling till middag. Pluggat det som gick och tittat på idol och sköningarna filip och fredrik.

Nu ska jag göra klart det sista plugget och sedan sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas det gick bra för dig till slut Joanna! Ja, det är många gånger jag önskade att jag fanns närmare dig som stöd och hjälp när det tjorvar till sig med typ knäppa datorer, fulla tvättstugor etc.

Hann du sova något?

Puss

2008-09-26 @ 08:09:20

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0