-Jaha, okej, mm visst

2008-09-24 @ 14:29:55
Nu är jag nästan klar för dagen. Började med en kat-ta-st-ro-fal golfrunda. Okej. kanske inte jättefarligt men jag svingade typ med armarna. Blir lätt så när man är trött. Sov riktigt gott i natt dock, typ nio timmar, det var ett tag sedan.

Nu kom jag från matten, idag var det olika uträkningar av ekvationer, grafisk-, substitutuionsmetoden och additionsmetoden. Idag gick det faktiskt bra, hänger helt med sitter typ och bara, - Jaha så det e så man gör!
Tänk va olika det kan vara.

Nu är det två timmars estetisk verksamhet som gäller. Jag och Nathalie ska nämligen bli skådespelare...ha-ha-ha. =)(not)
Kommentarer
Postat av: natts

vi är nästa tv stjärnor :D

2008-09-24 @ 20:01:11
Postat av: mamma

Ja som sagt var! Allt hänger ju på var man lägger ribban..så ni är idrottsstjärnor OCH skådisar typ nästan tv-stjärnor!! Som sagt var ingenting är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid!

Lycka till båda två!

Mammakramar dom gosigaste!

2008-09-24 @ 21:13:48
Postat av: mamma

glömde...Visst är det härligt Joanna när någonting plötsligt fallar på plats som var trögt tidigare!

Puss

2008-09-24 @ 21:15:27
Postat av: Joanna svarar

haha, Nathalie ja veeet! Vi är nästa typ haley och Brooke, ;)

Mamma, ja vi får väl se were we ends up!

2008-09-24 @ 23:05:22
URL: http://jslifestyle.blogg.se/
Postat av: isabelle

fy fan, ryser när jag hör additionsmetoden och substitutionsmetoden. Kräks nästan. Hatar matte. Har prov i morrn. På engelska, kommer gå SKIT!

haha - härligt att du fattar i alla fall ;)

2008-09-25 @ 03:18:30
URL: http://santarosavalley.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0