Varför är jag trött?

2008-10-01 @ 14:33:37

Jag somnade ganska tidigt igår, ändå är jag trött idag. Spelade nio hål golf imorse, vilket jag kanske skulle ha skipapt, med tanke på att marcus typ slog mig med sju slag! Det var nog säsongens sämsta puttning jag bjöd på. Inget gjorde det bättre att det var blåsigt och kallt.

Efter detta åkte vi till skolan för en timmes matte. Gick sådär. Nu har jag en timmes håltimme innan jag och nathalie ska ha estetisk verksamhet. Idag ska vi äntligen (!) få manus och sedan får vi se.

Vid fem är det hem som gäller, måste plugga till spanskaprovet och tvätta, suck.

Ikväll blir det nog lite Greys Anatomy, är ju premiär i Sverige, får se om jag tittar eftersom jag redan sett det. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu har jag äntligen kommit mig för att beställa vitaminer o mineraler..inte bara för hår hud o naglar..är det sant så kommer du bli jättepigg!!

Love you! Sov gott!

Pussar o kramar i massor.

2008-10-01 @ 23:22:19

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0