Ingen sovmorgon

2008-10-15 @ 00:00:17
Hej!

Idag började dagen med att jag hade kunnat sova två timmar till imorse. När vi kom till skolan vid nio visade det sig att vi inte skulle börja förräns elva. Mobilutskicken som vi annars får var sena, så vi hade redan kommit dit. Suck! Men men. Lyssnade på en intressant föreläsning av två personer som jobbar för KRIS (kriminellasrättisamhället) och de båda hade själva varit missbrukare. De berättade om deras liv och det var väldigt intressant att höra!

Efter det var det engelska och spanska, vilket gick bra.

Efter det åkte jag hem och har träffat A, pluggat manus och historia och hunnit äta och tittatr på TV.
Nu är mina ögon trötta och jag ska gå och lägga mig.

Imorgon ska jag spela nio hål golf och hoppas på solsken, för det börjar bli kallt på mornarna nu. och lite flyt i spelet skulle inte skada.
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0