Toppendag på söder!

2008-10-30 @ 00:01:24
Sent idag igen blev detta!

Men dagen har varit toppen! Åkte in i morse och har promenerat på Söder fram till lunch, som vi åt på Sandy's. Efter det var det bion som gällde! Jag gillade nog filmen, alltså den är som de andra så det gäller att man gillar att det sjungs en hel del. Men gillade musiken så jag är nöjd.

Efter det tog vi en fika på Wayne's Coffee med en väninna till mamma som vi inte träffat på länge så det var mycket uppdaterande, men roligt.

Efter det bar det av hemmåt för middag och packning.

Imorgon bär det av hem till Malmö, men syskonen och pappa ska bila ner med mig och bli kvar ett par dagar, så det är mysigt. Hihi! Det är bra att att man kan kalla två platser för hem.

Bilder från dagen får komma senare, sitter vid fel dator och är ganska trött, så det får bli senare. Men så imorgon blir det nog ett inlägg när jag är tillbaka i Malmö, har ungefär sju timmars bilresa med familjen att vänta innan dess!

har iaf haft jättemysiga dagar här hemma och är glad över att vi spenderade dagar i Sthlm!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0