TGIF!

2008-10-17 @ 17:05:54
Tjolahopp!

Idag är jag på humör eftersom det är fredag! Solen skiner ute och det ända är väl att jag är lite trött. Dagen såhär långt har varit bra. Inga nyheter i skolan. På samhällen ska vi göra ett grupparbete om statsskick i olika länder. Jag, Natha och Rebecca jobbar om Iran, vilket är väldigt intressant. Visste ni att tex homosexuella och kvinnor utan slöja döms till döden i form av hängning eller stening, hur sjukt är inte det? Och man är straffmyndig som kille vid 15 års ålder och vid 9 år som flicka! Tänk er hut många minderåriga som döms till döden, landet slår rekord i det.

Så nu är jag hemma och tar det lugnt. Jag har nämligen vikt kvällen åt två väldigt mysiga barn, Alice och Leo, men som med alla barn krävs det ju att man är med när det går undan! Vet inte vad vi gör Alice vill förmodligen se Idol, så det blir nog så och förhoppningsvis gosar Leo in sig i mitt knä och så är allt bra!

Helgen vet jag inget om, förutom att jag måste plugga.

Får se när jag uppdaterar, kan bli imorgon då jag troligtvis blir kvar hos familjen över natten.

See you!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0