Suck

2008-10-08 @ 19:20:42

Detta är inte så kul .

Igår när jag kom hem kröp jag ner i sängen med feberfrossa och ond hals. Där låg jag i stort sett hela kvällen. Imorse när jag vaknade kännde jag mig något piggare, men halsen gjorde ondare och när jag kollar, visar det sig att ena sidan är lika svullen som en kula och vitprickig. Hm, aj! Hoppade över träningen och matten. Men eftersom min skådespelarkarriär hängde på min audition idag var jag tvungen att gå. Tror ändå att det gick okej. =)

Så nu är jag hemma igen och har precis ätit den första riktiga måltiden idag, vilket resulterade i lite magknip.
Imorgon blir det till att gå och kolla om jag har streptokocker, skulle underlätta och gå snabbare om jag fick medicin, jag vill vara frisk tills på fredag! Att vara sjuk är skittråkigt. :(

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars dig!! Whats up on friday? Pussar

2008-10-08 @ 20:48:13
Postat av: mamma

Ja just det..nu såg jag vad som händer på fredag! Kul!

2008-10-08 @ 22:59:18
Postat av: mamma

Just det..nu såg jag vad som händer på fredag! Kul!

Krya på dig <3! Love you!

2008-10-08 @ 23:00:45

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0