Onsdagen, lyser upp veckan

2008-10-22 @ 19:09:39

Hejsan!

Idag var jag iväg och träffade tandläkaren. Han är inte den mest effektiva människan och jag blev nog kvar där i typ 1,5 h. Så jag hann inte ut till träningen. :(

Så när jag väl var klar, åkte jag och handlade mat. Så nu har jag en välfylld kyl! Vid ett började skolan och matte, väldigt onödig för alla snackade en massa och läraren gick bara igenom övningar ifrån provet, man ändå inte kom ihåg. Slutade väl den lektion efter 25 minuter och hade då en håltimme på typ två timmar. Fördrev den med kompisar och en dator.

Men sen var det ju estetisk verksamhet! Tycker verkligen att det är roligt och det är två timmar i veckan man får göra något helt annat än man gör vanligtvis. Vilket både är skönt och roligt! Eftersom det generear en hel del skratt. Idag gjorde vi lite improvisationssketcher. Skulle spela en scen ur en film och min grupp valde Titanic. Jag fick äran att spela båt, haha som vi skrattade, men hey det måste vara trovärdigt och det är inte så lätt! haha! Kan även bli en ändring i manus och en nya person (stor roll) kan komma att läggas till, kan i så fall bli jag som tar den. Var en roll som både jag och tydligen Stefan trodde kunde passa mig. Hihi, o trodde inte jag skulle säga det här, men då är rollen bara min! Haha, vem är jag?! Men det är inte klart än, så säger inte mer förräns det är det. Haha, fick även fäktas med svärd!

Nu skriker magen, så jag ska laga tacos!
Ikväll blir det inget pluggande, för det är klart iaf för veckan, så ikväll väntar Grey's!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0