Oj då, tröttheten kom

2008-10-21 @ 22:21:52

Dagen har varit okej. Började tidigt med rättskunskapsprov. Kände inte att jag fick till det med pluggningen av det, men när jag gav det tid tyckte jag ändå att jag svarade bra på allt.
Skolan fortsatte med rolig historia, samhälle och språk.

Väl hemma tog jag det lugnt och har ätit, tröttheten har varit här hela dagen och nu så när jag la mig i soffan, somnade jag framör Uggly Betty och igenom hela DH, :S så vet inte vad som hände där.

Men skönt var det, men med risk då för att det här inlägget blir knäppt, för jag e inte riktigt vaken ännu.

Så ni får sova så gott!

Imorgon väntar en tidig morgon hos tandläkaren!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0