Mysig kväll

2008-10-11 @ 15:11:53
Handlingen igår blev liten, så ska snart gå och handla lite mer.

Kvällen blev i alla fall jättemysig. VI åt väldigt goda lammkotletter med tillbehör och marängsuish(?) till efterrätt! Yammi.
Roligt att träffa mostern o Krister igen och vi hanna med att prata om allt möjligt.

Efter middagen sa vi hej då och så cyklade jag och träffade A och senare Agnes och Nathalie. Såg bla på en sjuk humorfilm, haha. Tror den hette Varan tv.

Idag tog jag lite sovmorgoon, och har tagit det lugnt. Men ska nu handla lite för att sedan plugga lite inför veckan som kommer.
Ikväll blir det nog lite mysig hemmakväll framför ngn film, möjligtvis att jag träffar nathalie.

Och fresten! jag och Natha gjorde så pass bra ifrån oss på vår teateraudition så vi ska få lva in yttarligare ett manus för att prova igen, haha! Vem hade kunnat ana detta?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

japp mamma har en blogg. Den handlar så klart om våra två små monster. En länk till hennes blogg finns på min blogg, under rubriken länkar, där finns det även en till syrrans!

PÖzz puss

2008-10-11 @ 19:24:45
URL: http://jennifena.bloggsida.se

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0