Min fredagssysselsättning

2008-11-01 @ 00:27:22
Hejsan!

Idag började vi med lite äventyrsbad på aq-va-kul, var lite småroligt att vara lite lekaktig igen, men märker att man tröttnar snabbare än förut.

Efter det promenerade vi på stan och åt lunch på en thairestaurang. Hade mysigt men kaaalt var det!
Så det blev till att ta en tripp till Espan för fika och supergod Chai!

Hemma igen vid sextiden spelade vi lite kort och har sedan sätt Idol, tyckte det var rätt att Sepideh åkte, hoppas på Lars nästa vecka.

För övrigt får jag nervsammanbrott på hur min lägenhet ser ut för tillfället, fattar inte att de andra står ut! Överbelamrad verkligen och handdukarna är superblöta och stinker klor och då gör badrummet det också och tvättid fick jag inte förräns på torsdag, så ska stå ut tills dess. Och vem är det som får stå ut med detta, jo jag!. Suck, visst älskar jag min familj =), men kanske inte riktigt allt som följer med paketet! :)

Så, nu är jag hos Maria igen och ska se Love Actually med syrran som godnattsaga!.


Pappa och Molly
Kommentarer
Postat av: Den ingifta halvsläktingen

Haha, Kallt? Vi har minus 10 och isen ligger på havet, och tjockleken är cirka 5cm, polarna har åkt skridskor idag. ^^ Och det är ju trots allt bara oktober!

puss

2008-11-01 @ 19:30:34

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0