Jag överlevde!

2008-10-03 @ 17:49:36

Eftersom jag skriver nu så överlevde jag tandläkaren! Men det gjorde ganska ont när han skulle ta bort suturen, och nu känns det väldigt konstigt att kunna känna gomen igen, efter ett år. :S Men nu ömmar det igen.

När jag kom hem väntade en rolig överraskning, i form av min personliga almanacka.


Klicka för stöttre bilder.


Spanskaprovet gick okej idag i alla fall, blir godkänd tror jag.

Nu är jag hjättehungrig, ska äta tacos. Sedan ska jag nog träffa Nathalie.



Förlåt för min något disträa samtal med dig mamma, jag kan väl höra av mig i slutet av helgen! <3
Kommentarer
Postat av: mamma

Älsklingen min, inte gör det något.. Vi pratade inget om att du varit hos tndläkaren eller så heller.. Tänker på dig och hoppas att det slutar göra ont. Gåra det lättare att äta nu?

jag älskar dig oavsett hur disträ du är! Love, mamma.

2008-10-03 @ 20:20:41
Postat av: mamma

Något för mig tror du?

2008-10-03 @ 22:23:23
Postat av: Joanna

Den e ganska liten,men om det är okej och att du får plats, så är den jättebra.

2008-10-04 @ 12:48:56
URL: http://jslifestyle.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0