I'm Back

2008-10-18 @ 15:31:42

Så nu är jag hemma igen.

Gårdagskvällen var väldigt bra. VI åt och lekte och såg idol och barnen somnade vid nio, så allt gick jättebra. Leo skulle såklart busa en massa och just kittlingen av mig, kanske inte jag uppskattade så jättemycket men iaf. =)
Kan nog lägga upp lite bilder senare.

Jag sov över och idag var vi en sväng till ikea. Jag hade kvar mitt presentkort så jag köpte en ny blå badrumsmatta, som passar till färgerna inklusive en blå gästhandduk. Så nu matchar allt verkligen! :P

Har väl varit hemma sen ett och tagit det lugnt och sett lite film. Tänker ta en dusch nu och se vart resten av dagen spenderas med.

Nathalie åker till Polen idag för två veckors träningsläger, så henne kommer jag sakna! Min mor för den delen drar till varma Turkiet idag och henne är jag ju inte lite avundsjuk på.

själv blir jag kvar här hemma i höstrusket, men det är ju tur att det finns andra att umgås med istället. :P

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0