Helgen i efterhand

2008-10-06 @ 00:12:25
Jaha...inte vidare bra uppdatering. Blir inte att jag sitter framför datorn under helgen, eller snarare har tillgång till en, så därför är det lite sämre med skrivandet. Så, det var denna gångs bortförklaring.

Det här är vad jag har gjort:

I lördags fick jag äntligen lite sovmorgon, vilket var väldigt skönt. Tog det väldigt lugnt ända fram tills vid tvåtiden. Då hämtade Maria mig för att gå på handledarkurs. Så nu får jag, när jag fått tillståndet lov att börja övningsköra, vilket skrämmer mig, men det borde framförallt skrämma er som är ute på vägarna samtidigt som jag. Hiihi! Efter det träffade jag A och vi mötte upp lite andra kompisar. haha! Är ni medvetna om att om man sätter en stor TV inklusive ett PS3 och ett fifafotbollsspel framför ett  gäng killar, blir de galna. haha! Skrattade riktigt mkt åt de och det som är ännu roligare är att klaga på de om hur dåligt de spelar, då blir de garanterat ännu galnare. hihi!

Idag vaknade jag upp sent. Så dagen har egentligen bara spenderats framför lite TV och plugg, lite lat sådär. Den omtalade stormen träffade oss under natten, kanske inte så farlig. Men blåst och regnat har det gjort hela dagen, tråkigt alltså, ända fram tills ikväll, då kom plötsligt solen.

Nu ska jag ta en dusch och sedan sova. Imorgon är det en ny vecka.

A = en person jag träffade på luftkastellet. Som jag umgåtts med en del den här senaste veckan. =)
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0