Härlig söndag

2008-10-12 @ 23:42:20
God kväll!

Den här dagen blev riktigt bra, förutom då att jag inte träffade en person men iaf.
Jag mötte upp Natha vid Stadion för att se på hockeymatch som hennes pojkvän spelade i. De riktigt knäckte växjö med 7-2, så det var roligt. Efter det pluggade vi manus hos henne. Haha! Jag har riktigt roliga repliker och nu gälller det att hitta inlevelsen också.

VId fyra halv fem cyklade jag och handlade lite, nej jag gjorde aldrig det igår. =) Sedan hem en stund för att sedan äta middag med moster, Krister och Nils. Supergod kycklinggryta bjöds det på!!

Nu hemma igen har jag tagit det lugnt och tittat på den mysiga filmen Pretty Woman. Plugget har jag lagt till imorgon, ska sitta kvar i skolan och göra alllt. Konstigt, men blev sugen på att göra allt på en gång, så det är väl bäst att passa på medans viljan är med mig. Hörs imorgon!

Fresten, Kock-Alexander från Idol, som tråkigt nog fick lämna idol innan kvalveckan har släppt singel och snart skiva! Och låten gillar jag, hör själva.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0