Hallå!?

2008-10-03 @ 00:10:39

Är det någon mer än jag som tycker att uppdateringarna är för få?
Glömde helt bort att jag inte skrivit något idag. Började i alla fall med lite sovmorgon. Ingen träning idag, så städade upp lite och duschade etc på morgonen. Till skolan vid tolv för svenska, följt av en alltid lika rolig historialektion. Anders e så ball.
Religionen som brukar vara krävande, var inte så jobbig tack vare i stort sett bara genomgång inför nästa veckas prov. Efter skolan åkte jag hem, tanken var att den skulle bli annorlunda, men det slutade med att jag varit hemma och pluggat inför spanskaprovet imorgon. VIlket jag har att tacka npgon för, hihi =).
Bara det att inget går in i huvudet. I spanska satsar jag endast på VG, är ingen kurs jag lägger stor kraft på. Så det gör inte så mkt om jag bara gör G på provet imorgon.Har ändå chans på bättre senare.

Nu ska jag strax sova. Och imorgon är det Fredag!



Hela kvällen lös upp efter att ha pratat med min älskade Ellinor! Skulle kunna gör det i evigheter, Älskar Dig! Pussar <333
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0