En toppendag!

2008-10-15 @ 23:44:36
Idag när jag vaknade, kände jag verkligen inte att den här dagen skulle bli som den blev. Var inte så jättesugen på att spela och väldigt trött. Vädret har varit grått och regnit i stort sätt hela dagen också och det gör mig bara ännu segare.

Började med att golfen gick super! Har inte spelat så bra på länge! Fråga mig inte var det kom ifrån, men det var roligt och jag slog killarna=viktigt! Gick +1 (36 slag) Träffade alla fairways och alla greener förutom två, varav på den ena gjorde jag sandipar (slog upp bollen från bunkern och satte första putten för par.) Var superroligt!'

Fortsatte efter det med skola och matte, den var också helt okej och hängde med på hela övningsprovet.

Och sedan var det väl det som jag tyckte skulle bli roligast imorse. Nämligen teateraudition igen, med en ny rolig scen med Constance. Den här scenen var roligare än den första, för man kunde spela ut mer i denna. Jag var jättenöjd efterråt och har nu lärt mig båda scenerna utan och innan och det blev som jag hade tänkt och planerat, så jag var nöjd. Vi var fyra som provspelade och det var endast 2-3 som skulle få rollen. Var inställd på att de skulle säga ngt i stil med; Tack Joanna, men vi ser dig gärna i en roll som dörrvakt och faktum är att jag hade tagit det och varit nöjd. Men vet ni?!
Stefan och Jenny tyckte att jag gjorde scenerna jättebra och jag fick rollen som Constance!! Hur sjukt är inte det?! Det verkar finnas en liten skådespelerska inom mig och jag tycker det ska bli superroligt att få hitta henne!

Så vill ni se min debut på en scen, får ni ta er hit ner någon gång i maj!

Nu ska jag plugga klart historian och sedan sova.

Detta har varit en toppendag!
Kommentarer
Postat av: isabelle

GRATTIS!

shit, du kommer äääga!

2008-10-16 @ 00:09:41
URL: http://santarosavalley.blogg.se/
Postat av: jennifer

Grattis till rollen, du ser du har fler talanger än du tror!! Hur är det man säger ``Break a leg´´!!

2008-10-16 @ 15:16:29
URL: http://jennifena.bloddsida.se
Postat av: jennifer

förresten kan jag rekomendera din blogg till en kompis som vill ha lite fler bloggar att läsa? Kan jag lägga upp din blogg som länk på min?

Kramis Jennifer

2008-10-16 @ 16:06:47
URL: http://jennifena.bloddsida.se

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0