En måbra dag!

2008-10-29 @ 00:17:51

Ett sent inlägg blev detta! Klockan är snart imorgon, men blir lite så när dagen är fullbokad.

Imorse blev jag i alla fall äntligen klippt och slingad i håret, vilket var väldigt skönt och roligt. Som vanligt när Lonkis gör det! Som plus fick jag ju också träffa henne och vi uppdaterade varandra på det mesta. :)

Efter det åkte jag hem och satte mig bland annat framför ett program till mammas mobil, men det ville inte alls som jag och några onödiga timmar spenderades framför det. Vid fem fick jag äntligen träffa Bästa Ellinor! Vi pratade en massa om allt möjligt och åt supergod middag, tigerräkor i en god sås med pasta kan man säga. Det var roligt!
Allt är så himla lätt att prata med henne om.♥

Ja det var väl det. Hon och Lena gick väl ungefär vid tio, så då såg jag slutet av Rosa Bandet galan och en stund på Christine och sedan gjorde jag mig klar för natten. Tvättade ansiktet ordentligt, med en slags ansiktsmask och så.

Så nu mår jag bra och sitter/ligger i min säng och hela huset förutom jag sover. Tror nog att jag ska gå ner och ta något att äta, för hur ofta jag än är ensam på kvällarna, är det ändå skönt att vara själv hemma tycker jag.

Men först före och efter bilder och min fina mamma får också vara med.


Bilden till vänster ser det ut som jag har ljust hår på, dock är det inte så utan mörkare. Nya bilden är jag däremot ljushårig på, va tycks?

Min fina mamma, är vi lika?

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0