Bilresan!

2008-10-31 @ 00:35:54

Jaha, vad har jag gjort idag då? Jo jag har suttit i en bil i ca 7 timmar!

Det var trevligt på ett sätt, hann umgås mycket med familjen och blev en del skratt och flummigheter. Jag såg bla Notting Hill på datorn, men var lite segt när regnet och gråheten började ta över.

Var i Malmö till ca sex och då var det upp och dumpa allt i lägenheten, som för övrigt är överbelamrad och sedan handla middag. Blev korv stroganoff, gott! Efter tog vi det lugnt och jag packade upp mina grejor. Är glad över att jag och Elena sover hos Maria de här dagarna, för jag hade ändå inte klarat av att se alla saker överallt hela tiden. Får klastrofobi och städpanik bara jag tänker på det!

Nu är jag jättetrött konstigt nog, eftersom jag bara suttit still hela dagen, men så är fallet och nu väntar sängen. Imorgon blir det nog lite Aqua-kul och promenad på stan.  Bjuder på bilder från gårdagen så länge.

Hoppas hoppas träffa en viss person också!

Molly, jag, mamma och Elena

mamma och Elena



mamma, Elisabeth och jag.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0