Äntligen Fredag!

2008-10-10 @ 14:07:13
Veckan har kommit in på den roligaste delen, ledigheten! Så nice.
Har precis slutat för dagen och står nu inför ett litet problem. Antingen handlar jag nu på en bättre butik eller så handlar jag på ett ställe närmre mig, eller så kvittar jag i det och handlar imorgon! haha! Vilket dilemma och känner jag mig själv rätt så blir det...

Efter det, hur jag nu än löser det ska jag hem en sväng för att fixa lite innan jag ska träffa mostern och hennes sällskap för middag. Blir trevligt!

Senare ikväll ska jag förmodligen träffa kompisar och A, ingen koll på vad som händer, men det visar sig.

En späckad fredag, precis vad jag vill ha.

Hoppas eran fredag blir lika bra! Får se om jag tar någon bild jag kan dela med mig av senare.

Hörs av imorgon antagligen.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0